Vrijdag 8 en zaterdag 9 juni.

9 juni 2018 - Rotterdam, Nederland

We varen weer terug naar Nederland en op zee hebben we geen bereik. We vermaken ons prima aan boord. We zijn bij 'vragen aan de kapitein' geweest, maar de kapitein kwam dit x niet vanwege de dichte mist en bleef op de brug, 't werd overgenomen door de eerste stuurman, 't was interressant en ze hebben ook foto's laten zien. We zijn ook naar de uitleg van de handdoekbeesten maken geweest, was ook heel leuk. Daarna wat er te doen is in Rotterdam en naar de uitleg over de ontscheping.

Vanmorgen stonden we vroeg aan dek om wat foto's te nemen van Hoek van Holland en Rotterdam. Guido stond ons al op te wachten. Rond 8.00 gaan we weer van boord.

Wij hebben 'n heerlijke reis gehad, we hebben genoten, we hadden prachtig weer en hebben véél gezien....

Leuk dat jullie ons gevolgd hebben!

1. Louisa:
    9 juni 2018
    Het was erg leuk om jullie reis zo mee te maken. En wat een mooie reis is het geweest zeg.
  2. Peter:
    9 juni 2018
    Fijn dat de reis naar alle tevredenheid is verlopen. Dat jullie ook nog mooi weer hadden is een gelukstreffer. Dit neemt men jullie niet meer af!
  3. Robin:
    9 juni 2018
    Mooi dat jullie het leuk hebben gehad en het was inderdaad erg leuk om jullie reis zo te volgen. Ik kon oma zo makkelijk op de hoogte houden ;)
  4. Carla:
    9 juni 2018
    Wat gaat zo'n week toch snel zeg! Goed om te lezen dat het een heerlijke week geweest is en dat jullie mooie dingen gezien hebben. Nu nagenieten van de foto's 😊
  5. Ellen visser:
    9 juni 2018
    Ik heb genoten van jullie reis.
    Een goede thuiskomst en lekker nagenieten van de reis.
  6. Bianca:
    Welkom thuis :)